
HÁZIREND
Kérjük, mielőtt bejelentkezel alaposan tanulmányozd át a házirendet!
Sajnos mi is szereztünk rossz tapasztalatokat az internetről, ismeretlenül időpontot foglaló Vendégekkel kapcsolatban, akik aztán soha nem jelentek meg, ezzel pedig anyagi kárt okoztak.
A továbbiakban nem vállalhatunk ilyen kockázatot.
Megértésedet nagyon köszönjük és szeretettel várunk!
FIGYELEM!
A bejelentkezéssel automatikusan elfogadod ezeket a feltételeket!
Bejelentkezés
- Időpontfoglalás CSAK és KIZÁRÓLAG telefonon lehetséges.
- Amennyiben 24 órán belül nem hívnálak vissza (pusztán feledékenységből), kérlek hagyj üzenetet!
- Az ÚJ VENDÉGEK foglaló átutalásával tudják véglegesíteni az időpontjukat! (KOZMETIKA)
Lemondás
Foglaló - KOZMETIKA
- Első alkalommal az új Vendégek FOGLALÓ átutalásával, illetve személyes kifizetésével tudják véglegesíteni az időpontjukat!
- Amíg nem történik meg a foglaló kifizetése, addig nincs időpontja az adott Vendégnek.
- A foglaló = a választott szolgáltatás 100%-a.
- A foglaló soha NEM JÁR VISSZA.
- Időben történő lemondás vagy betegség esetén is egy új időpontra tevődik át. Amennyiben az új időpont is meghiúsul a foglaló elvész!
- A foglaló akkor is elvész, ha: 48 órán belül mondod le az időpontot, illetve lemondás nélküli nem megjelenés esetén is!
Ezután már nem tudok új időpontot adni.
Késés
- Amennyiben késve érkezel, valószínűleg nem tudom majd 100%-san elvégezni a kért szolgáltatást.
- Az időpont végét nem fogom kitolni emiatt.
- Ám ez esetben is a szolgáltatás 100%-a fizetendő!
Fizetés
- FIZETNI CSAK KÉSZPÉNZZEL LEHET A SZALONBAN!
Megértésedet köszönjük! - Az átutalás csupán egy könnyítés az új Vendégeknek, a foglaló kifizetésére szolgál.